The Last Day

Söndagsågenst på en måndag? Så känns det typ nu, även fast jag tycker att skolan är helt okej ändå! Jag ställde klockan på halv åtta för att kliva upp och gå till stallet, men insåg att Emma vägrade följa med och jag ville ha sällskap så jag sket i det och far efter inventeringen istället. Då kanske det är nån i stallet iaf. Jag har även kommit på en ny plan, eller ide eller vad man nu kallar det.. Okej, inte bara jag, Hildur är väl rätt delaktig i den oxå ;) Men det får ni inte veta nånting om!
 
Igår så satt jag i soffan med pyjamas på mig fram till middagen, då fick jag nått ryck och for upp till stallet och hoppade Shanne. Hon var rätt så pigg, typ 70% av ridpasset var vi två meter ovanför marken.. Men hoppade några enkelhinder på 60-70 cm iaf. Sen fick jag även rida Santano så sadlade han och lunkade runt i skritt och trav i några minuter. Tur den hästen är charmig för det är nog den töntigaste häst som jag har träffat, speglar och dörrar kan ju som äta upp han? Och en klocka på väggen! :o Men nu ska jag väcka mina fula syskon som sover bort dagen, vi ses!
 
En bild från ett ställe som vi var på i Turkiet. Ni ser kanske människorna därnere och på läktaren, tänk då att det där är kanske 60-70% av allt, rätt coolt ändå! Sen kunde man sjunga och sånt därnere och alla hörde det ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0