Helgen

Ojdå, det var ett tag sen jag tittade in här. Till mitt försvar har jag haft fullt upp.
 
Shanne har varit så himla fin hela helgen. Det har varit tävlingar på ryttarföreningen så har tävlat och hjälpt till. I lördags så red jag först en LC och var dubbelnolla. Sen red jag LB och var nolla i grunden men fick hela 9 fel (!!) i omhoppningen.. Sen igår så ändrade jag mig och ville inte rida stilhoppningen så efter lite övertalningen red jag faktiskt LA:n. Gick superbra! Fick med mig a-hindret i kombinationen då hon gick ner med bakbenen lite väl snabbt, och sen rev vi näst sista då jag var och rörde hon i munnen. Hilda var och hjälpte mig på framhoppningen så vi tränade mkt på att hålla stilla hand mot hindrena. Hon knoppade även Shanne och fasen vad snygg hon blev ;)
 
Idag skrittade mamma Shanne och jag åkte faktiskt hem till Älvsbyn. Har fått i uppdrag att rida Henke igen, för er som minns hur våran deal var i vintras? Nu är han ju tillbaka på Ärf så då är tydligen dealen aktuell igen ;)
Idag red däremot en annan tjej han så jag tog Santano istället. Hann bara rida framme så kom Hilda upp och höll en sjukt jobbig lektion för mig. Hej träningsverk! Imorgon har jag inte värst mkt planer. Ville kolla på rallycrossen men då ska det regna hela dagen så avstyrde det ganska snabbt. Skulle även rida Henke på morgonen innan jag åker upp till stugan igen men då ska Raul testa han mitt på dagen så jag stannar hemma och kollar istället. Ska bli kul att kolla när någon annan rider honom. Har ju bara sett Hilda och mig själv rida honom senaste tiden!
 
Nu ska jag hoppa i duschen, trycka kesella och kolla PLL. Vi hörs och syns med bilder och filmer från helgen lite senare!
 
Foto Kajsa Linnea Matilda Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0