Dåligt

 
Hej och sorry för den otroligt bra uppdateringen, förstår om ni har haft mycket att läsa senaste veckan! Kan komma med massa olika ursäkter men den bästa borde vara att jag har spenderat hela veckan med min kära klass och mina fina vänner. Kan dra den lite kortfattat ifall någon ville veta.
 
I måndags var det klassens dag som spenderades i Lillstand med lekar, mat och ofrivlligt badande. I tisdags hade vi brännbollsturnering och vi imponerade med att bli bästa nian! Har typ aldrig hänt att vi har vunnit över någon annan nia så bara det är ju en merit.. Sen i onsdags var det karneval, och som vanligt så var vi enda klassen som klappade och var glada för andras skull, och inte tråkiga och arga för att vi inte vann. I torsdags var jag ledig och dagen spenderades hemma med massa förberedelser. På kvällen åkte jag upp till Albin med resten av klassen för att fixa världens grymmaste släp (och traktor) som vi skulle åka med efter examen. Blev riktigt bra så jag åkte hem runt nio/halv tio och sen slockande jag direkt..
 
Fredagen bestod av frisyrfix hos Hilda, examen, avslutningsfest i Lillstrand (som misslyckades då det spöregnade och åskade), fest på byn och massa mat och trevligt sällskap! Lördag och söndag var jag i stugan och umgicks med mina söta kusiner. Mitt i allt har Shanne motionerats lite mindre än vanligt då hästarna har haft en lugnare vecka. Nu ska dom sättas på hårdträning inför resten av tävlingssäsongen!
 
Jag tänkte avrunda här, egentligen är det inte så superkul att läsa om vad jag gjorde förra veckan men vafan, vem bryr sig
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0