Fredag

Tro det eller ej men idag var skolan riktigt rolig! Kanske beror på att min klass är helskön och jag kommer sakna alla (okej,nästan alla) så himla mycket! Vann "moppetävlingen" över resten av klassen, jag äger okej? Åkte sen till Kristin på Klippet för att hon skulle färga och slinga mitt hår. Hon är så sjukt noga och bra så jag är med än nöjd! Tog ca 4 timmar så det var bara att äta och sen dra vidare till stallet där jag skulle hoppa. Shanne var inte världens finaste men ändå helt okej i slutet. Aningen pigg kanske.. Imorgon åker jag som sagt in till Piteå med Hilda för att hjälpa till. Vi åker runt nio vilket jag är väldigt glad för! Nu ska jag kolla klart en film innan jag hoppar i duschen och ställer larmet. Vi syns imorgon då jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0