Jag och teknik..

Som ni kanske förstod på rubriken så går inte riktigt jag och teknik ihop.. Tur att jag kan ringa till Jossan i såna här nödfall så får hon lösa mina problem åt mig så slipper jag lösa dom själv.. hehe. Jag och teknik har aldrig riktigt funkat. Okej, jag är typ den enda som lyckats starta alla smartphones, tvspel, datorer osv senaste gångerna, men att se en jävla serie var tydligen inte så hemskt enkelt.. Tur man har Jossan som sagt!
 
Var upp till stallet före middagen. Jag kände inte för att sitta hemma och såsa så jag åkte till stallet och gjorde det där istället. Kollade när Hilda slavade och drygade med dom yngre. Det är ungefär det jag gör på dagarna, heheheeeee. Som ni kanske också märker så är jag trött och har ingenting att skriva om. Då blir det såna här fina inlägg som alla gillar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0