Kill me

Okej, min hals vill verkligen döda mig just nu. Den tycker inte om att äta, prata eller att jag rör på mig. Kul att vi har orientering på torsdag och tävling i helgen. Passande med andra ord! Nu ska jag inte klaga här så himla mycket, det är inte speciellt kul att läsa om hehe.
 
Ikväll var jag upp till stallet och red Shanne. Kollade att broms och gas funkade. Visserligen funkar alltid gas men bromsen kan vara lite rostig, som söta Ida sa idag ;) Hon skötte sig super så jag blir bara mer och mer taggad på att tävla! Tydligen ska det vara sommarväder i helgen också, det gillas :)
 
Nu ska jag hoppa i duschen, imorgon vilar ponnyn så jag hinner bli av med lite skolarbeten. Vi syns!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0