Taggen

Har spenderat största delen av dagen i stallet. Tur det här är en sport som man håller på med utomhus, för härligt gardet varit! Satte mig i solen med några och smorde grejer med musik och betande pållar, helt okej om jag får säga det själv. Sprang även coopertestet i skolan idag, eftersom jag har varit sjuk hela veckan så gick det inte värst bra, but I did it and I'm proud! Okej, bra engelska där.. Flätade iallafall Shannes man och svans så jag kan rulla upp knopparna imorgon innan vi åker mot årets första tävling!!!!! Har längtat heeeela vintern på att få tävla, så ingen är nog mer taggad än mig just nu! Åker visserligen bara över dagen men tyckte det räckte som första tävlingen.

Dom lovar ju bra väder hela helgen så jag kommer även ha roligheter för mig under söndagen, det ni, det händer inte ofta. Tror iaf att helgen kommer bli ruskigt bra, men då måste jag även få min skönhetssömn så jag orkar. Därför loggar jag ut härifrån nu, vi ses imorgon med tävlingsresultat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0