STALLET!!

Nu ska jag fara till stallet som vanligt då men den här gången är det inte bara för att rida eller kela med Banjo jag är där utan för att jag ska hyra han i en vecka:)
Gissa om att jag är glad;)
Ellen ska hyra Assie och vi kommer ha så kul.
Vi hade tänkt rida ut och hoppa gode mkt och rida dressyr och göra allt möjligt.
Ni ska bara veta att jag länktar så in i h-vete.
Kl 7 sak vi till stallet för då hinner vi byta om till mötet som börjar 8 och så hinner vi kela lite med hästarna och bara mysa med dom i 50 minuter ungefär:)
Ähh skoja bara men Banjo kommer få ett äpple och en kram sen kanske vi hjälper rebecca att ta ut dom.
DÅ gäller det att passa sig för BARONEN!!
En gång sprang han in i dörren så det lossna en annan gångg åt han upp piccolos mat och sen sin egen;)
Knas häst!!
Men nu skaj ga gå Ellen väntar på cykel här utan för
Tjaooo

                                                                                          MALIN;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0