School in my ♥

Skolan tar livet av mig! Pluggandet och hästen går lätt före bloggen, och sånt är livet. Har inte hänt så mycke dom senaste dagarna. Skoltiden har rullat på och vi har inte haft så mycke läxor i veckan. Känns bra att kunna sitta en kväll och veta att man inte har nå att träna på tills nästa dag. Tråkigt inlägg, jamennanting!

Hoppade för Robban i söndags! Det gick super och alla misstag var helt klart mitt fel! Känns som om vi behöver en vinter som det skriker hårdträning om! Fast blir även att ta det lugnare då det är som kallast! Älskar Älvsbyn! Värmerekord i Sverige under sommaren och köldrekord under vinter, känna lovande om man har en häst dessutom!

Måste meddela att min fina vän Hilda kommer hem om typ 1 timme och jag håller på att längta ihjäl mig! Har ju inte sett min galna kompis på nästan 5 veckor och det är inte okej för er som ville veta! Nu känns det som om jag måste göra nå annat på min "lediga kväll" än att sitta vid datorn och dryga ;)


Tog en helt random bild som fanns i min mapp med bilder! Det får ni leva med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0