some people i just need to love

Kvällen har spenderats med många fina människor. Först åt vi på thaiköket eller vad de nu heter och sen for vi vidare till Hilda där även Erica kom så småningom. Vi såg klart en film vi började på igår och fläska i oss kladdkaka. Med andra ord, en perfekt kväll mitt i veckan! Sen att jag blev mobbad för att jag var yngst hör inte hit.. Tack Lydia!!! Nu ska jag se Jersey Shore och sen slå igen mina fula blåa så jag faktiskt har nån nytta till sovmorgonen . Är alltid uppe nån timme längre för jag får soca läbgre, knäpot tänk men sån är jag :) Malin J var så snäll som fotade på Robbanträningen sist så dom bikderna fpr komna upp imorgon bitti, och med de säger jag godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0