Gåshud

Här ekar det väldigt tomt mellan inläggen känner jag.. Till mitt försvar så är det nästan mycke i skolan och på fritiden nu. La till och med in en pluggdag idag, vilket händer en gång per termin, i bästa fall. Lusläste om isotoper, som förövrigt är det enda jag inte fattade. Så nu är det bara ett helt jäkla manus kvar som ska läsas. Det är till imorgon så när jag är klar här så ska jag kolla igenom det.. Tur att Henke skötte sig idag, kanske åt det tunga hållet men vafan, en gång är ingen gång! Shanne var faktiskt väldigt samarbetsvillig och mjuk så är nöjd med hon oxå :)
 
Jag lovar att bli bättre på att uppdatera, men det kan ta några dagar tills den här veckan lugnar sig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ANonym

Varför skriver du alrig om shanne längre? Äger du Henke?

2013-01-30 @ 14:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0