Fullt upp

Tyvärr har bloggen fått lida litegrann senaste dagarna. Det har varit ganska mycket i skolan och jag är så sjukt less den just nu. Det gör det hela myyycket bättre. För bara några minuter sen skrev jag klart en inlämning. Det betyder att jag bara har kvar två nationella prov och en engelska grej. Hoppas jag. Imorgon börjar jag först nio och direkt efter skolan ska jag till stallet och rida ut med några personer.
 
Jag hoppade även för första gången på över ett år utomhus i söndags. Okej, fin meningsbyggnad där. En snäll tjej i stallet fotade då jag red så ska lägga in bilderna på datorn så jag kan lägga upp dom här. Men det orkar jag inte nu. Emma red även sin ponny för första gången idag så fotade dom litegrann så ska visa er dom med. Hon är ju så himla söt lilla Dixi så man smälter när man ser hon. Synd att hon kan vara en liten mini bitch ibland.
 
Nu ska jag hoppa i duschen och förbereda för imorgon. Vi ses senare!
 
En av bilderna jag fotade på Linda och Hampe i söndags
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0