Tisdag

Ska jag vara ärlig så har jag inte hunnit med bloggen riktigt. Spenderade största delen av gårdagen i skolan där det pratades lite betyg osv. For sen direkt hem och kollade serier med min syster. Åt lite och sen drog jag vidare till stallet där jag red. Fan vad jag älskar min ponny! Otroligt fin två dagar i rad nu. Jag hoppas hon är lika fin resten av veckan så vi kan spöa folk i Jokkmokk till helgen. Åker dit på fredag runt två skulle jag gissa, sen rider jag fredag-söndag. Kanske lite tufft att gå in på ett tre dagars meeting såhär efter skadan men orkar hon inte och är trött på lördag så rider jag inte söndag. Nu ska jag faktiskt fara till skolan, men vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0