Two weeks left

Sådärja, nu är det inte ens två veckor kvar innan lovet börjar! Betygen sätts på fredag så jag ska skynda mig in med alla saker som är kvar och sen kan jag njuta av mitt sista sommarlov, kommande år ska jag jobba.. Det finns inte så mycket att skriva känner jag.

Jag åkte faktiskt inte till Piteå idag. Istället såg jag film på morgonen och sen moppade jag till stugan för att äta middag med resten av familjen. Moffe bjöd på världens godaste fisk innan jag begav mig hemåt. Jag åkte upp till stallet direkt och red Shanne som var suuuperfin! Sen såg jag Emma hoppa Dixi innan jag åkte hem. Imorgon ska det utföras lite ärenden och operation "smörja utrustning". Dom som känner mig vet att det tar några dagar att få rent min läderutrustning.. Men nu ska jag hoppa i säng och invänta sista hela skolveckan innan lovet! Syns imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0