Dålig på att uppdatera..

.. ja, det har jag varit men jag har inte haft lusten och orken att blogga.
Men nu ska jag vara lite aktivare när det gäller att blogga.

Idag har vi varit i boden och hämtat 2 skåp och lite såna grejer.

Vi var och badade medans vi var i boden. Snacka om mkt folk även om det nästan började åska:(
Och Emma vågade faktist åka 2/3 vattenrutchkanor även om det tog en kvart att övertala hon om att det inte var farligt och att hon inte skulle göra illa sig.Men hon vågade sig på att åka och det var ju roligt men hon litar inte så ofta på det jag säger. Undra varför;P

Jaja men nu ska jag gå Ha det bra!!


Min snygga brorsa Emil. Tahi boxnings shorts;P


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska tävla med Banjo såklart =)

2009-08-03 @ 09:04:55
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0