Godmorgon alla bloggare

Hej, vad gör ni då?
Som sagt(typ 100 gånger) red jag ju Emil. Han skrittar lika fort som Banjo travar, haha:D
Men det var ändå kul:) Han är lite stark och vill dra tyglarna ur handen på en men jag är ju inte van han. Jag är ju van lilla Banjo som aldrig gör en fluga förnär:)

Jag red oxå Banjo, dressyr märke II. Jag tänkte som mest bara på att vara avslappnad och ridvägarna så han hade inte bästa formen precis. Men Men det är sånt man tyvärr måste leva med. Men medans Jossan red det skulle jag hålla igång han och då var han riktigt fin.

Göll önge<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men det är ju jag :P

2009-11-12 @ 13:58:47
URL: http://lisanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0