Nu ska jag...?

Skriva om tävlingen!

Jag red LD, LC. I LD så fick jag rosett för jag var felfri. Jag säger bara en sak: Banjo kan springa om han vill!!!:D
I LC däremot gick det lite sämre. På 3:e hindret så åkte jag av! Jag var lite osäker för han gillar inte oxrar och på den sidan av ridhuset brukar han flytta sig in mot mitten. Jag skänkla precis när han skulle hoppa så han inte skulle hoppa snett men då vägrade han och jag hamna på hindret. Men det gick bra i allafall:D
Han var jätte söt i marinblå luva och schabrak, sen hade jag oxå ett marinblått flecce täcke när jag hade ridit:)

Jag och Banjo i skogen:D:D:D Kanske 60-70 cm

Kommentarer
Postat av: anonym

det där är inte 60-70 cm! Det är högst 50 cm.

2009-11-09 @ 18:35:41
Postat av: lydia

Grattis!! Men malin dåå! inte kan du ju ramla av och ge bort segern... Nästa gång limmar jag fast dig;) Ps: hindret iu kogen är faktiskt 55 cm. Så den där anonyma är helt ute och cyklar :D:D

2009-11-10 @ 20:01:17
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/
Postat av: emil

vf tog du dän bilden och inte den där som blev bättre?den var snyggare



2009-11-16 @ 14:17:31
URL: http://emil-bee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0