Träningen var sådär

Typ helt slut. Orka nästan inte ställa mig upp efter träningen.
Vill ha bättre kondis, starkare vader, starkare hela mig, bättre bollkontroll, bättre knän.
Mina knän känns som spaghetti. Vi gör nå övningar som gör dom starkare men för mig så blir det bara vinligt och jag ramlar typ.

Erica for ju till LONDON för ett tag sen så jag kan inte rida föränn på fredag.
Ville verkligen följa. Behöver nya kläder:)

Dagens fråga:
Nån som orkar, kan och vill göra en design till mig?
Typ less denna nu!

Sa "typ" 3 gånger i detta inlägg:) Om nån bryr sig:)
Översta raden;Moa F, Alva, Moa B, Agnes, Lisa R,Hanna (slutat) , Sara
Mellersta raden; Elvira, Emmy(slutat) , Emilia, Sanna S , Olivia, Anna , Fanny (slutat)
Sista raden; Lisa N , Malin(mee), Sanna T, Ella, Julia, Therese(slutat), Matilda.
Det var vårat lag förra året, jag skrev vilka som slutat oxå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0