Arg som ett bi

Så här löd kommentaren jag fick nyss:
Malin det är inte ens din häst! det låter som om du tror att han är din, men så är det inte...
Hoppas att du förstår, och du behöver inte skryta typ att du vill ha nya ridskor och GPA hjälm. Han har inte dåliga framben, det lovar jag! Men man måste kunna rida han på rätt sätt också, det kanske är därför? Menar inget dumt med det här, men vill verkligen att du ska förstå det!!:)

Jag skryter inte om att jag vill ha det. Jag har sagt att jag VILL!! men inte om att jag måste!
Rebecca har sagt att vi måstye träna upp hans framben igen för dom är lite sega så detr så!!
Jag kan rida han på rätt sätt. Jag kanske inte är bäst i stallet men jag har kommit lång och har redan börjat hoppa 90. Jag kan rida han mot hindret och få över han men det är inte alltid det lyckas! Jag förstår men ska ni skriva såna här kommentarer så skriv erat namn annars blir jag bara arg! 
Vill inte ha mer såna kommentarer bara dom med tips hur jag ska utveckla min ridning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0