Kändisdjungeln

Usch så äkligt program! Förra programmet fick en kille äta mosad buffelhjärna.
Sen bråkar dom hela tiden p.g.a en kille inte kan hålla sig i skinnet:S.
Sen bor dom under bar himmel och det skulle jag aldrig klara. Mörkrädd som jag är.
Sluta klaga vill jag bara säga till mig själv!

Emil och pappa for med flyget för ett tag sen till stockholm.
Emil ska spela hockey med arvidsjaur där i helgen.

Idag skulle jag lämna ett kort till Rebecca i stallet. När vi kom upp skulle hästarna in och gissa vem som gick under tråden.. Lille Banjo så klart!
Men han gick in i stallet sen utan att smita till skogen:D

Det blev ju ingen ridning för att hästarna är inte friska så jag har bara myst ikväll.

Hasta manana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0