Ny tävling

Vet aldrig vad jag ska skriva för rubriker till mina inlägg:S

Såg för ett tag sen (10 min) att ÄRF anordnar KM i hoppning. Ska vara med men jag måste fixa en ny nosgrimma för han blir stark och het på hoppbanan.
Sen fanns det ingen LC bara LD så jag hinner inte debutera LC i år.
Men det är skönt att inte hoppa så högt nu på hösten::)
Till sommaren så vet jag att jag har börjat träna LB(90cm). Har redan hoppat det så vi får se om man kommer upp i klasserna snart. Måste träna lite mer på att få hans framben snabbare, dom river hela tiden:S

Måste till ABNIAN för att köpa nosgrimman. ÄRF hade ingen bara i full och han har ponny så den var för stor.
Vad kostar en pullarnosgrimma på ABNIAN?? Mamma kommer inte betala den så då får man börja spara:)
Sen vill jag ha en GPA hjälm, ny tävlingsstövlar och nya benskydd! Skulle sitta fint med snyggare schabrak också!:D

Hasta manana!


Visst är dom snygga men svin dyra:S:S
Vill helst ha dom svarta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt rätt gumman,Mamma vill inte köpa träns till B.

Håller med skorna är skit snygga o de bästa är ju att Mamma kan låna.....

2009-09-17 @ 08:46:42
Postat av: Banjo

Inget illa menat Malin så ta inte illa upp är du snäll. Banjo river oftast för att han kommer fel på hindrena, inte för att han har dåliga framben :) Och testa att sätta på en snokrem på hans nosgrimma, så behöver du inte köpa nyen helt ny. Jag tror att hans snokrem till och med hänger på tränshängaren :)

2009-09-17 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0