Tävlingen och lite sånt


Tänkte lägga upp en bild sen jag tävlade för några veckor sen.
Allt man ska tänka på försvinner och sen så kommer man bara ihåg banan.
Gick i allafall jätte bra, han rev ett hinder så vi hamna utanför placering men vi hade bästa tiden.
Ska snart börja tävla LC.
Hoppade för nån dag sen och som mest hoppade jag 90 cm kombination.
Skulle ha hoppat en meter men han var för trött:S

Ska iallafall låna Hildas och Elinas kamera så jag hoppas att jag kan lägga upp nå kort.
Har inte varit och tagit kort på nå så det blir inga mera foton på ett tag men imorgon kommer det säkert:D
Hahahahhahahhahaha:D
Måste iallafall säga till Elina att hon ska skicka med en sladd så jag kan lägga över bilderna annars blir det ju inge kul:)

Ska gå nu, ni för nöja er med denna bild som är tagen av Erica Grönlund.

Kommentarer
Postat av: mikaela

fin tävlings bild:)

2009-09-19 @ 20:27:00
URL: http://www.nogg.se/varmblod

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0