Upp och hoppa

Äntligen!! Idag ska jga få rida!! Det var typ 1½ vecka sen sist men det känns som en evighet:)  Vi har bara 4 hästar för dom andra har hosta men bara man får rida:):):)
Det blev inget föresten hos Erica får nån från norge skulle komma på besök men nästa vecka kanske det funkar;) Men då vet jag inte när för jag tränar måndag,tisdag och torsdag sen rider jag onsad och fredag. Men det kanske inte blir nån ridning nästa fredag så då kanske det går:)
Nu ska min kära bror få ha datorn men först ska jag lägga upp nå bilder på vilka hästar som är friska:)
Banjo är frisk:)

Laban med:)

Samt Tjorven
Har ingen på Baronene men ni kanske klarar er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0