Grymmaste Poppe:D

OJOJOJ! Vad jag har varit dålig på att blogga men stallet skolan och allt annat tar sån mkt tid.
Red Banjo igår... Kan inte säga att han var fin från början!! Han bara sprang och vi håll på att gå omkull när vi skulle svänga på ett hinder i fel galopp och han skena, hur kul är det på en skala från ett till tio? Inte mkt!
Men sen i slutet hoppa vi en omhoppning på 2 hinder och då gjorde han riktigt fina språng:D Det var först en oxer sen ett räcke och båda låg på 100-105 nånting:) F*n vad Poppe är grym!! Han hoppa oxå samma som mig och Erica ( tilda red poppe) och det är MSV B för han. Han hoppa av jätte tidigt och han hoppa! Jag trodde dom skulle krascha i bakre bommen men dom klara det!:P Skulle gärna ha den ponnyn:D Tyvärr är jag ganske lite stor om några månader:/ Nu ska jag läsa lite bloggar men ni kan ju få se en bild på dom snyggaste ponnysarna i stallet:D


Parisienne


Emilion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0