Resultat

Här kommer resultaten för helgens tävling:))'


Lördag: Hade anmält mig till LC LB. I LC var han grymt taggad och tyvärr håll jag tillbaka för mkt annars hade det räckt till en placering men han skulle också hålla hela helgen, felfri. I LB (dm-kval) var vi felfria igen och den här gången släppte jag lite grann så han skulle få springa:)  Jag debuterade LB , men jag blev ändå första reserv till finalen. Han var grymt fin hela dagen


Söndag: Hade anmält mig till en LC, han var lika taggad som gårdagen och den här gången satsade jag ordentligt. Det räckte till en 3:e plats och var felfri!!! Sen kom AJ precis före Dmfinalen och frågade om jag ville rida den för en hade avanmält sig så då var det bara på med grejerna så började man hoppa fram. Finalen låg på LA höjd (100 cm)  och har heller aldrig tävlat de med banjo så jag hade inte så höga förväntningar. Han var grymt fin hela banan men sen sluta jag rida mot en trippel så då stannade han.... MEN ÄR ÄNDÅ GRYMT STÅLT ÖVER HÄSTEN!!! HAR INTE RIDIT HAN PÅ HELA SOMMAREN OCH SÅ GÅR HAN FELFRITT I LB OCH TÄVLAR DM I LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0