Hej:)

Hej:) Red emil i går så jag blev lite sen hem:/ Idag har vi prov i och imorgon ska vi ha läst ut en bok och jag har... massor med sidor kvar!!! Men vi har Katarina Molander i engelska så hennes "prov" eller det är ju typ ett läxförhör är jättelätta!:) Men det är bra för man behöver inte göra så mkt och man får ändå bra betyg:D Haha, jag vet vad ni tänker: får dom betyg redan? SV: nää det får vi inte men i åttan så hoppas jag att vi har hon för då får man bra betyg utan att behöva göra nått så.. Men man lär sig inget heller.... nu ska jag gå och göra läxan, ha det:)



Söt hästarna:D

Kommentarer
Postat av: emma

ha,ha,ha, molekylkalendern! hon hade jag oxå i 7-9:an i engelska:)

2010-02-26 @ 21:16:35
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0