Orkar inte nu

Orkar inte blogga nu, ska snart lägga mig. Emma sover i sängen nu så den är uppvärmd och klar, hahaha:)
Bloggar kanske mer imorgon när jag kommer från stallet. Kanske kommer upp lite nya bilder, har ju hoppträning för Emma och Ellen kanske skulle komma upp och fota med min kamera om då inte hennes funkar i ridhus:)
Ser oxå crocodile dundee II, haha riktigt roligt faktist:)
Nää nu ska jag gå så jag orkar upp tidigt imorgon. Ni vet att när man sover med små syskon ska dom promt vakna halv 7 så då är det bra att ha sovit för jag har ett hilma morgon humör:/ Nää nu måste jag verkligen gå annars blir hejn inlägget långt och tråkigt, ha det tills imorgon. Vi får hoppas jag kommer ihåg kameran ens, det är inte säkert. Nää nu MÅSTE jag gå, så för sista gången HEJDÅ!!

// Malin - den bästa syrran som finns(eller inte) :P

Kommentarer
Postat av: Hilda Öhman

Så snällt att du mockade! :)

2010-02-28 @ 11:02:15
URL: http://hildaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0