Duktig!!

Ååååh så duktig jag har varit:D Idag har jag:

*Städat mitt rum

*Bäddat Emil, Mammas/Pappas och min säng

*Lagat frukost och lunch

*Dammsugit alla rum utom Emil och Emmas för det gjorde Emma..

*Plockat in alla bestick och sånt i diskmaskinen + startat den och ska snart plocka ur den:)

Listan kan bli längre men det är bara småjobb:)

Sen ska jag:

*Dammtorka

*Skura

*Som sagt: disken

*Spola av uppfarten

*Fara med mamma nån stans, det kommer ta mkt tid av mitt städande

Denna lista kan göras längre men alla saker som SKA göras måste jag göra när mamma kommer hem:) Eller kanske inte disken:P

Vet jag lägger aldrig upp bilder på bloggen men ids aldrig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0