Gårdagens äventyr=)

Ursäkta för den dåliga uppd. men har ju som sagt stallet och ... nja det är ju som bara stallet nu:) Men iallafall är det anders träning med Banjo:) Lätt den bästa jag har ridit för! Red iallfall Banjo och Piccolo igår. Jag Hilda och Sara for ut med hästarna och eftersom Piggy var högst fick hon spåra. Haha, snön tog i magen på hon och tänk då lilla Banjo om han skulle ha spårat:) Sen red jag Piccolo. Kanske inte lika lyckat. Jag red i paddocken men det ville inte Picce. Så fort vi kom nära grinden ville han ut och så fort jag sparka till han ställde han sig på 2 ben:O Det var inte lika kul!!!! Men till slut gav han sig och då kunde vi fortsätta rida ordenligt:) Nu ska jag till stallet och rida:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0