Emma träning

Hoppade för Emma idag och det gick jättebra enlig mig:D Jag och syrran kom till stallet 9 så vi började med att mocka till Emil och Piggy sen var det att fylla vatten och sånt i deras hage... :) Sen var det bara att rida.

Vi körde dressyr/markarbete och det vi gjorde idag borde Banjo göra när han är pigg. Det var bommar på en volt som cvi skulle trava och galoppera över, till slut blev det en stuts typ:P

Det blev mkt samla och sen släppa efter men svettiga blev vi.
Rider för Anders imorgon så det kommer ingen uppd. då men på lördag möjligtvis:)



Don Charly 1052

Om jag blir dressyr ryttare på elitnivå så vill jag ha denna häst!!!!




VET ATT INLÄGGET INTE STÄMMER MED TIDEN MEN DET DAMPA SÅ JAG BLEV TVUNGEN LÄGGA UPP DET IDAG ISTÄLLET:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0