Om mig

Klädsel
Vad har du på dig idag: jeansleggings, linne & kofta.
Vad använder du just nu för skor: Just nu? Har inga skor på mig. Men annars är det Björn Borg
Favoritfärg på kläder: Svart eller Grå.. tråkiga färger, I know!

Senaste person som

Sov i din säng: Jag, helt själv!
Du pratade med: Mamma. =)
Du delade en drink med: Hehe endast en läsk men Lydia.
Du gick på bio med: Såg hockey med Emmy och Lisa :)
Du gick på stan med:  Emmy 
Skällde på dig: Mamma, vem annars?!

Senaste

Låt du hörde: Typ nån bra som pappa lyssnade på.
Film du såg: Vet inte.
Mat du åt: Fika...
Kram: Ponnyn :)
Puss: Jadu...
Känslan: Trööött...
Ilska: Den som tog min borste.
Glädje: Stövlarna! :D
Dröm: För pinsam att berätta om här.. haha!
Boken du läste: ojj... kommer ej ihåg!
Personen du träffade: Familjen.
Personen du pratade i telefon med: Mamma eller Lydia.
Personen du fick sms av: Hilda tror jag :).
Gången du åt en 7-eleven korv: Never.
Gången du var utomhus: Då jag gick från stallet till omklädningsrummet.
Gången du sov: Inatt ;)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte: Don´t remenber..

Om dig

Namn: Ann Malin Sofia Bengtsson Blomberg. 
Ålder: 13..
Smeknamn: ..
Syskon: 1 av varje
Sysselsättning: skolan, stallet, shoppar, vänner.
Bra egenskaper: Hehe venne :)
Dåliga egenskaper: kort stubin, och kan bli mkt arg..
Linje/klass: 7an.
Hårfärg: Mellan blond.
Ögonfärg: gröna/blåa.
Skostorlek: 36/37/38 beror på vilken sko de är :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0