I allways love you..

Målet för denna sommar var att gå felfri LC och rida nån LB.

Jag var jävligt nöjd i Jokkmokk när jag hade ridit min felfria LC och halva målet hade jag och Bajsan klarat...

Senare fick jag inte tävla en LB på en tävling och då trodde jag att jag aldrig skulle klara sommarens mål men oj så fel jag hade...

Jag fick tävla på Älvsby tävligen och då jävlar bestämde jag mig att nu ska vi kvala till DM och hinna starta en LB!!!
Jo gissa vad som hände efter det...

Red felfri i LB och f*n så lycklig jag var, han hade aldrig hoppat som han gjorde! Vi kvalade inte till DM:et men det gjorde ingenting för mitt mål för sommaren var klart!:)

Sen kom AJ och sa att jag skulle få rida Dm:et och en LA!!! (Dm finalen=LA(100 cm))
Visste att nu ska jag gå felfri och visa att en ridskoleryttare kan tävla mot som har tävlat SM.

Nää tror ni inte att han stanna på en trippel... Men det gjorde inget för jag var så jävla glad att nästan ha gått en felfri LA på 2 tävlingar på hela sommaren och ändå ha uppfyllt mitt mål!!! Inga ord i världen kan beskriva hur roligt det var!!


LA me Bajsan<3


DU och jag ska ta dom j*vlarna!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0