Lena igår

Lenaträningen igår började lite dåligt, eller rättare sagt framridningen. Hon var skitstark och jävligt jobbig... Men efter att jag ridit för Lena ett tag så blev det jättebra! Vi gjorde typ förvändgalopp på diagonalen med skänkelvikning och början på passage å galoppiruett :) Shanne skötte sig faktist riktigt bra på dom övningarna :)

Då jag och Hilda hade ridit så for Hilda på Ab Nian och sen vidare till pizzerian. Medans hon var borta så red Lydia Lina och jag satt å pratade. Sen sprang jag ut med Lina då Lydia fixade lite och då kom Hilda med maten så vi satte oss och åt. Då vi var klara så gick vi och mockade (till Hildas hästar) och sen började vi måla. Vi kommer lätt ha snyggaste hindrena i hela Norrbotten! Iallafall det vi målar :D

Oj det blev lite grylligt och konstigt men det får ni leva med. Nu ska jag ta och leta reda på lite bilder från SURF och sen ska jag bege mig upp till stallet där snällaste Linda ska fota min ponny! :) Om det nu blir nå med tanke på vädret :O Ni kommer få bildbevis på hindret, dock har vi bara hunnit med en planka och vi har 4 så :)

LYDIA! BLUPP-BLUPP ÄR SJÄLV MED GROON OCH GREKLAND, HAN BEHÖVER HJÄLP ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0