Utvärdering Bodens Ridklubb

Uppstallning: Hade uppstallning i transport då vi for till stugan efter tävlingsdagarnas slut. Tyckte det var bra med plats och det var inte trångt.

Framridning/hoppning: Framridningen var i ett ridhus. Det var sällan någon där faktist så det var mkt med plats. Dock var framhoppningen liten. Tyckte iallafall jag. Dom sladdade ofta, om jag minns rätt.

Tävlingsbanan: Var lagomt stor och det var superbra underlag! Det var inte så svåra banor men lagomt för dom höjderna som var. Tidergrejen funkade inte så bra så det tog tid ínnan det var fixat. Annars var det en bra bana.

Funktionärerna: Var lagomt snabba, dock var det nån ivägen ibland.. Tror även jag håll på att backa in i en på banan?

Parkering: Stod ju med transporten så :)

Läktare: Dom hade en bra läktare som var lagomt stor och man såg hela banan. Jag tyckte om den dom få gånger jag var där och såg.

Övrigt: Tyckte det var en bra tävling som gick lagomt smidigt. Dom hade lite konstig mat men annars är det en bra tävling att starta i. Om man inte har tävlat så mkt.


På banan i Boden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0