What it takes to come alive

Skolan tar livet på mig just nu, betygen sätts på torsdag och jag är inte sugen på att få ett stort fett F på nått ämnegejs. Bloggen får bli lidande ett tag till, sen är det jul och förhoppningsvis hinner jag uppdatera huuuur mkt som helst! Just nu har datorn damp så ser inte vad jag skriver.. Hehe grymt inlägget kommer bit ;)


Har rakat Shanne i veckan, huvudet kvar sen är vi fit fot fight igen, eller till våran kanske....
Det händer inte så mycke på hästfronten nu då det är vinter och i norrbotten är det inga tävlingar..



Ny header kanske kommer upp snart, min fina vän Ellen har kanske tänkt hjälpa mig då jag suger på allt som har med en blogg att göra ;)


Fyfan vad jag saknar denna ponny! Kapaciteten, hjärtat, skallen och hans översöta attityd! Hade jag haft pengarna skulle jag ha byggt stall och köpt han! Han och Shanne skulle bli mina fina kämpar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0