Dag 1 - presentera dig och din häst

Ja, jag heter då Malin Bengtsson och är född på ett sent 90-tal.
Förutom att rida så umgås jag med mina kompisar, är i skolan(tyvärr) och samma annat.
Inom ridningen har jag höga mål som jag hoppas kommer nå inom kort. :) De finns inte så mkt att skriva om mig men saknar ni nå så kommentera :)

Min ponny:

Jag har då fått en D-ponny av mamma och pappa den 1 oktober 2010. Hon heter Shannon Lady, men vi kallar hon för Shanne. Hon köptes av familjen Wikström där hon tävlat LB hoppning.
Shanne är en dam på 15 år som ställer upp i alla lägen. Hennes motto verkar vara.. Över, under eller igenom.
Till sommaren har jag tänkt ta mig till utomhus SM. De här är en dam med mkt vilja och en liten gomage.

Tror de var allt för denna gång :)




Kommentarer
Postat av: Rosmarie

Hej! Shannon ser precis ut som en ponny jag ägde 2003. Då stog hon i Stockholm och sen Uppsala. Kallades först shannon lady sen princess shannon. Undrar om det kan vara samma? Eller mycket liknande iaf.
Rosmarie

Svar: Hej! Enligt mina uppgifter så importerades Shanne från Irland då hon var relativt ung. Tre veckor efter att hon kom till Sverige köptes hon av Michaela Mänd (jag har ingen aning om vars hon bor) och sen såldes hon upp till Luleå. Nu heter hon Shannon Lady :) Superkul att du har hittat hit förresten! Jag vet inte om det är samma ponny men det kan fort vara det! Varifrån köpte ni henne? :)
Malin

2012-08-21 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0