Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport

Jag är inte precis rädd för nånting inom hästsporten, då skulle jag ha slutat för länge sen.
Men de finns vissa saker som jag fasar för att dom kommer hända....

1: Att min ponny kommer bryta ett ben eller nått sånt så hon måste akutavlivas...
2: Att jag skadar mig så illa att jag aldrig mer kan rida...
3: Att min allergi blir jättejobbig så jag måste sluta.

De här var 3 av alla "rädslor" jag har inom sporten. Dock så kanske ni märker att de bara är såna saker som gör att jag måste sluta. Hästarna betyder jävlat allt för mig, skulle de hända en häst som står mig nära nånting tror jag inte att jag kommer orka. Jag minns när Banjo blev halt precis före en tävling, då var jag såååå nära att sluta för de kändes hopplöst. Är verkligen glad att jag inte gav upp, skulle inte ha kunnat tävla LA Dm finalen på han då :)

Men jag litar på min ponny till 100% så jag tror aldrig att detta ovanför kommer att hända!







Jag älskar min ponny mer än allt annat ♥

Kommentarer
Postat av: jag med

:)

2011-02-06 @ 08:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0