Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit

Orkar inte lägga upp så mkt bilder tror jag... Men vi får se :)


Lamicell benskydd bruna (har allt i brunt)



Har denna hopplatta när jag hoppar, fast min är mörkare och LIIIITE annorlunda :)


Min kära sadel :) En pessoa legacy XP3



Liten bild... Måste rida med ett sånt här schabrak. Från Medilamb :)
Fast har ett svart!

Sen andvänder jag även en CWD förbygel och ett pessoa träns men hittade inga bilder på de...

Som ni kanske märker så har jag detta när jag hoppar hemma, inte på träning/tävling :)


Kommentarer
Postat av: Madde

har också allt i brunt typ xD :) Hur länge har du haft din häst?

2011-02-19 @ 20:34:35
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0