Gästbloggar!!!

Hej idag ska jag gäst blogga för första gången hos min syster.
Jag har inget att skriva om så jag kan skriva om när jag var på nolia med mina kompisar.
När jag Anton och Teo var på nolia i sommras hittade vi en sand låda i ett tält så då började vi leka i den och typ bygga en kross bana;D
sen gick vi och hade vatten krig det var kul;D
Efter det for vi till kristdemokratrena för dem hade en hoppborg som man kunde hoppa i.
Sen gick vi till en mobil affär för teo skulle kolla på en ny mobil och där borta fans det godisar som man fick smaka av och dem var så goda så vi åt upp alla.

Det var allt tror jag//Emil

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehehehe

2011-03-01 @ 10:08:47
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0