Onsdag

Gick skola till 15:00.... Sen hem äta och fixa lite saker sen upp till stallet. Orkar inte skriva om stallet då de inte finns så mkt att säga... Kom med förslag! Vad vill ni att jag ska skriva om? Kan skriva om de mesta (dock inte de mest privata;))
 Jag har kommit på en sak! Gränsen mellan geni och galen är väldigt liten och Lydia stod på båda sidorna idag ;) Hon typ: Men höbal, lyssna på mig! du får inte bråka så här, åhhhh!!! Och sen sa hon värsta smarta saken om värme och kyla å sånt. Lilla Lydia,vad ska man säga?

Ajaa ska nörda FB nu!

Kommentarer
Postat av: lydiathebäst;)

men du är ju trög!! jag pratade ju med dig,men du lyssnade inte så jag var tvungen prata med nå annat ;D

2011-02-25 @ 20:08:02
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0