Bodens Ridklubb

Kanske måste skriva lite? Känner att det inte händer så mkt i mitt liv nu. Hilda har hunit vara här (är i stugan),  jag har hunnit tävla, samt lite till. 

I lördags bar det av till boden med shanne. Jag tävlade bara LC :) Rsultatet behöver verkligen inte komma upp på bloggen för det gick skitdåligt!!!
Söndan tävlade jag LC och LB. LCn gick lika dåligt den här gången. Om inte sämre... Fast i LBn var hon som en helt ny ponny. Eller så var det för att Lydia hade pratat med shanne? ;) vem vet? Det slutade med en felfri runda och typ 5 hundradelar efter 2an. Dock tappade jag innertygeln efter 1a hindret i omhoppningen så svängen till nästa hinder blev jättestor. Sen blev det ett lite konstigt hopp då hon ville springa på sidan.. När jag kommer hem till Ävsbyn så lägger jag upp bilder och filmen från LB. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0