Statistik

Nu när jag tittar på statistiken så har den sjunkit ordentligt. Kanske måste börja skriva lite oftare? Just nu sitter jag och följer onlineresultaten från Brunflo där mina sköna bönor Hilda och Lydia tävlar. För mig blir det att fara till Överkalix nästa helg. Hade gärna varit med på den här tävlingen men då man är i sista minuten med allt så hinner man inte. Måste bli bättre med att anmäla mig i tid! Medans jag sitter här är hästarna i stugan och mår gott. Men det är sista veckan för shanne, när jag kommer tillbaka så blir det hårdträning inför Ö-kalix. Hon har tappat lite i kondis då hon har haft sommarvilan nu ist för efter tävlingssäsongen. Det här inlägget blev lite rörigt men det får ni leva med. En sak som jag har funderat på är tävlingsschabrak. Jag har 2 stycken varav ett inte sitter så bra. Det känns som om jag måste utöka min garderob lite, eller vad tycker ni? ;)
Sen ska vi flytta hästarna till Nina och Fredriks stuga (nalles ägare). Dom vill ha hästarna då dom har semester och det blir enklare för oss då mamma och pappa jobbar. Det går en buss dit varje dag så dom kommer inte behöva skjutsa mig hela tiden. Justdet! uteboxarna är klara nu så hästarna ska börja vänjas vid att stå i dom. Sen ska dom få sova inne någon natt före tävling. Shanne har inte varit så uppvilad före och efter tävling då hon har gått ute hela tiden. Men nu är det ändring på det :)

Kanske ska sluta skriva nu så ni orkar läsa eller? ;) Jag har även några nya bilder att visa er.


Jokkmokk


Boden


Första utanför placering! Blev 3a och 2an fick pris..




Här steker vi för fullt ;)




Lägger upp resten en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0