Tisdag

Världens drygaste dag på hela veckan... Slutade 2.. Veckans längsta dag.... Läxförhör... Prov tillbaka... Ja så tråkig var min dag.

Efter skolan så kom Anna och Hilda och hämtade mig och några fler. De krisade sig lite så.. Aja, kom iaf hem från stallet för typ en timme sen.

Shanne var jättejobbig från början. Hon ville verkligen inte samla ihop sig utan springa i sin egen lilla takt. Vilket är jättefort... Men när lektionen började var hon SSSÅÅÅÅÅÅÅÅ fin så jag trodde jag skulle svimma!!! I slutet samlade vi upp hon ganska ordentligt så hon fick en lite högre form. Jag trodde hon skulle bli lite trippig men icke :) Sen gjorde vi även en liten annorlunda övning som jag inte orkar skriva om.. ;)

NU: HOCKEY :D Luleå - Skellefteå

LULEÅLULEÅLULEÅLULEÅLULEÅLULEÅLULEÅLULEÅLULEÅLULEÅLULEÅLULEÅ!!! Hoppas på vinst! :D

PS: Skrev att VI samlade upp hon då Emmeli håll i lektionen och hjälpte mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0