Torsdag

Bloggade inte igår då jag hade fullt upp hela dagen. Slutade 3 sen hem och äta och sen upp till stallet. Hinner med bloggen under långdagarna, tur att de bara är onsdagar ;) går dock till 2 på tisdagar så då är de oxå lite jobbigt att blogga.

Gårdagens ridpass: Emma, Tindra och Saga skrittade och travade Shanne från början lite. Sen efter ett tag så hoppade jag upp på hon och och arbetade hon lite ordentligare. Hon var exakt lika fin då som hon var i tisdag!! Trodde hon skulle vara spänd och inte lyssna nånting men hon var lika cool som alltid! Haha, lite kul att hon inte är rädd för traktorer som lör omkring medans man rider. Eller massa bilar och hundar som skäller. Alltid lika lugn :)

Nu ska min kära broder blogga, hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0