Hinner?

Jag hinner slänga in ett morgoninlägg. Idag blir det väldigt enkla lektioner, engelska undomsmottagningen och sen bild. Slutar ett och sen åker jag och Emma buss hem. För er som ville veta hur tråkig min dag kommer vara under skolan! Tur att våran engelskalärare är lite borta så vi kan göra vad vi själva känner för!

Igår red jag Shanne i ridhuset. Jag kan erkänna att hon var otroligt spänd och inte ville lyssna det minsta lilla men efter ungefär 1 timme så lossnade det så jag kunde sitta ner på hon utan att hon sänkte ryggen och travade som en shettis! Helt nöjd var jag inte men det fick duga. Tänkte spola av hon efteråt då hon var så svettig men valde att ta mig tiden att massera hon ist. Hon tyckte det var så skönt så hon somnade och hela hästen höll på att tippa typ ;)

Nu ska jag gå till bussen så ses vi senare!


Thea hade shanne på hennes lektion och hon var sååå nöjd söttjejen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0