Söndag

Tiden går så satans fort just nu! Tyckte det var nyss då man pratade med sin kompis den där kvällen och tårarna sprutade. Min fina kompis sitter på flyget påväg till tyskland just nu och jag har fullt upp ikväll med goa personer. Det är det som händer just nu i mitt liv. Hästen är fin som fan just nu och jag planerar debuter hejvilt! Livet rullar på i ett härligt tempo och jag hoppas det håller i sig fram till sommarn, då kan det stanna upp så jag får leva det nångång med!

Tävlingsplanerna då? Jo, blir Råneå den 5 maj, LC LB. Mest bara för att känna oss extra säkra på den höjden och får att få träna lite mer.
Sen blir det TURKIET med några helgrymma personer! Veckan efter att jag kommer hem så är det Jokkmokk och då blir det LC LA, förhoppningsvis. Allt känns så jävla bra just nu så jag kan lika gärna testa starta och se hur det går!

Annars är det lugnt framöver på hästfronten, har inte planerat in så mkt tävlingar då jag inte vet vilken nivå vi ligger på förens 1 vecka före tävlingen.

Ikväll blir det middag, bio och bubbelpoolbadning med några sköna personer! Kommer mobilblogga heeela dagen så ni får en liten smygtitt på hur mitt liv är för en dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0