Här ska det stå en rubrik

Oj så himla duktig jag är på att skriva här. Tyvärr har inte min telefon kommit tillbaka än så det lär vara sjukt dålig update här ett tag till!

Vad har hänt sen sist då? Hilda och jag har bytt hästar så numera är det jag som tar Santano och hon Henke. Shanne är mer vild än tam och är överallt samtidigt. Jag och några kompisar for till Luleå igår då jag skulle ha lite julklappar, och dom var så snälla som följde med. Dels för att jag kolllade på bussar som inte går och då behöver man skjuts, och dels för att jag alltid har svårt att välja vad alla ska få!

Jag och Shanne ska nog vara med på en klubbtävling i början av året. År hon igång ska hon få gå en 50 cm klass. Sen ska vi även rida ett dressyrprogram! Och vi börjar debuten med att rida LA:2. Det trodde jag aldrig! Aja, vi ses väl om några dagar då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0