Godmorgon världen! :)

Sitter i min morgonrock och slänger in ett morgoninlägg åt er! Idag blir det Robbanträning kring 7 och det är det enda som jag har inplanerat! Snart ska jag ut och skotta snön som har hunnit lägga sig på marken på 3 timmar.. När jag är klar tror jag faktiskt att jag ska fixa mina naglar för dom är förjävliga. Jag har ju psoriasis så då ser naglarna ganska konstiga ut.. Jag får även utslag på hela kroppen och kan inte bada på lektionerna i skolan. Det är ett helvete då det är som värst för det är då jag måste bada med klassen.. Får därför väldigt dåliga omdömen i idrott.. På sommaren går det jättebra för solen gör så att allt blir bättre! Nu blev det värsta romanen om min psoriasis men ni kanske ville veta varför jag inte är med på badet? Åter till ponnyn som är lite smått vild just nu.. Hon har nästan aldrig varit så överladdad som hon är just nu! Det är verkligen inte kul att hoppa nå höga hinder med hon för hon skenar iväg (okej, det var kanske att överdriva..) och hoppar gärna så många hinder som möjligt på en och samma gång. Lite kul är det ju då folk frågar hur gammal hon är, hon fyllde 16 igår :) Om nån orkar filma kanske ni kan få se en galen sida av miss surtant? Helt plötsligt kan hon vara en seg mask som inte vill, det är det charmiga med Shanne :) Nu ska jag skriva några tidsinställda och sen gå och slänga upp håret i en bulle så jag kan visa mig bland folk :) ( Är det bara jag som inte kan lägga in bilder?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0