Hiss

Tänkte testa med en ny grej nu. Ska bara hissa en sak första gången nu :) *Folk som går sin egen väg Jag gillar såna personer. Jag ser mig själv hos dom. Jag har själv valt att gå min egen väg i livet och inte ta för mkt skit. Självklart tar jag åt mig av tipsen och skiten. Men jag försöker vända dr till nå possetivt. ZJust nu är de många, riktigt många som har högre mål inom ridningen och dom vill verkligen ta sig dit! Jag ÄLSKAR vergkligen att se folk som inte tar illa upp av att bli nertryckt och sen bara hå därifrån med ett leende på läpparna. Sånt kan göra min dag För många är de inte en självklarhet att välja de som är bäst. Därför borde dom ha en applåd då dom oxå skaffar ett otroligt bra självförtroende och i slutändan gör grymt bra ifrån sig. Nu blev de värsta åsikterna här men alla ni som går eran egen väg med eller utan skit på vägen,ni ska ha en applåd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0