Mål 2012

Fick den här kommentarer i december:

jag tycker du kan skriva ett inlägg om dina mål med ridningen 2012, tävlingsmål, vilka klasser och resultat du vill uppnå m.m :-)



Mina mål: Först att jag och Shanne ska hitta ett tempo som funkar. Det får inte gå galet fort för jag vill inte rida som andra galna ponnyryttare! Ska rida några LC och LB, förhoppningsvis gå över till LA nån gång med, men det kommer så småningom :)

Vad jag vill uppnå: Jag vill känna att det här är lekande lätt! Jag vill inte ha nån press på mig då jag går in i en omhoppningen. Jag vill bara att det ska flyta på så bra som möjligt, efter det kommer placeringarna.
Hemma vill jag inte att hästen ska gå klockrent varje dag för då har jag inget att kämpa med. Okej, det kan få gå galet bra nån dag i veckan, men inte överfrivet ofta. Då blir det tråkigt ;) Skämt åsido men hoppas nu fårstår hur jag menar?

Det var nog mina mål så här långt. Lite kort: Bra rundor, hitta känslan, få tillbaka självförtroendet osv :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

söt häst du har =)

2012-01-12 @ 19:28:33
URL: http://macrofotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0